فرگوسن: شانس با ما یار بود
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

فرگوسن: شانس با ما یار بود

ما در دقایق انتهای نیمه اول و ابتدایی نیمه دوم کنترل بازی را از دست دادیم و دو گل هم دریافت کردیم اما بعد از ان خودمان را جمع و جور کردیم و به بازی برگشتیم . میگویند که گل سوم ما افساید بوده پس اینجا یک مقدار شانس اوردیم اما فراموش نکنید که ما بازی را عالی اغاز کردیم ما واقعا درخشان بودیم اما در ده دقیقه انتهایی نیمه اول کنترل بازی را از دست دادیم . اگر راستش را بگویم بیصبرانه منتظر سوت پایان نیمه اول بودم . بعد از اینکه گل دوم را زدن ما باید واکنش نشان میدادیم و فکر کنم که این کار را انجام دادیم .

اخراج ایوانوویچ نقطه عطف بازی برای ما بود . من چیچا را به بازی اوردم و فکر میکنم که فارغ از اتفاقاتی که بعدا افتاد ما بازی را میبردیم .

ایا تورس قصد دایو کردن داشت ؟ مسلما وی تصمیم نگرفت به دویدن ادامه بدهد من فکر میکنم که وی خودش را به زمین انداخت . من فکر میکنم که جانی اندکی به پای تورس ضربه زد اما وی میتوانست به دویند ادامه بدهد ولی تصمیم گرفت که خودش را به زمین بیاندازد .
وی میتونست ادامه بدهد و حتی گل هم بزند این چیزیست که من درک نمیکنم . من هرگز ان شانس را از دست نمیدادم من به دویدن ادامه میدادم و از ان شانس استفاده میکردم .
وی خودش را انداخت و قبلا هم کارت گرفته بود پس این تقصیر خودش است .

شما باید به چلسی اعتبار بدهید . ان ها هرگز تسلیم نشدند و دیوید لوئیز بی وقفه میدوید و این انگیزه و عزمش برای جبران نتیجه را نشان میداد . ان ها وقتی نه نفره بودند میل و اراده زیادی برای گل زدن نشان دادند شما باید به ان ها به خاطر این اعتبار بدهید . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.loxblog.com

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

فرگوسن: شانس با ما یار بود

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog